Tēmu izklāsts
-
RĪGAS TEHNISKĀ UNIVERSITĀTE
Priekšmeta "Mārketings un digitālā transformācija(1),19/20-R" e-studiju vietne
Šī e-studiju vietne tapusi sadarbībā ar RTU IT Lietotāju atbalsta centru.
STUDIJU KURSA INFORMĀCIJA UN LEKCIJU MATERIĀLI
-
Pirmais lekciju bloks: 24.septembris - 16.oktobris
1. Lekcijas, grupu darbi un diskusijas
2. Patstāvīgais darbs: White paper "Digitalizācijas ietekme uz X industriju" (tendences, galvenie ieguvumi, izaicinājumi, piemērošana (application), ietekme uz finanšu rādītājiem, nākotnes prognozes). Nodošana: 18.oktobris
Otrais lekciju bloks: 12.novembris - 4.decembris
1. Lekcijas, grupu darbi un diskusijas
2. Grupu darbs: Mārketinga komunikāciju plāna izstrāde produktam X.
Prezentāciju datumi: 3. un 4. decembrisVĒRTĒJUMA UN IESAISTES PRINCIPI
Patstāvīgais darbs: White paper "Digitalizācijas ietekme uz X industriju" - 35%.
Grupu darbs: Mārketinga komunikāciju plāna izstrāde produktam X - 30% (9% klātienes prezentācija, 11% grupas biedru vērtējums, 15% darba kvalitāte atbilstoši kritērijiem)
Apmeklējums - 20%
Iesaiste - 15%
Kontakti:
LINDA SAULĪTE
e-pasts: linda.saulite@gmail.com