Vispārēji
RĪGAS TEHNISKĀ UNIVERSITĀTE Priekšmeta "Mārketings un digitālā transformācija(1),19/20-R" e-studiju vietne |
Šī e-studiju vietne tapusi sadarbībā ar RTU IT Lietotāju atbalsta centru.
![]() | STUDIJU KURSA INFORMĀCIJA UN LEKCIJU MATERIĀLI |
9. mācību nedēļa, piektdiena, 31. marts
RĪGAS TEHNISKĀ UNIVERSITĀTE Priekšmeta "Mārketings un digitālā transformācija(1),19/20-R" e-studiju vietne |
![]() | STUDIJU KURSA INFORMĀCIJA UN LEKCIJU MATERIĀLI |
VĒRTĒJUMA UN IESAISTES PRINCIPI
Patstāvīgais darbs: White paper "Digitalizācijas ietekme uz X industriju" - 35%.
Grupu darbs: Mārketinga komunikāciju plāna izstrāde produktam X - 30% (9% klātienes prezentācija, 11% grupas biedru vērtējums, 15% darba kvalitāte atbilstoši kritērijiem)
Apmeklējums - 20%
Iesaiste - 15%
Kontakti:
LINDA SAULĪTE
e-pasts: linda.saulite@gmail.com