LA0408(1),24/25-P Modulis "Profesionālā lietpratība pirmsskolas metodiskajā darbā": Interešu izglītība un darbs ar talantīgiem bērniem(1),24/25-P
Talants un apdāvinātība kā dažādības aspekts. Jēdzienu apdāvinātība, talants būtība un savstarpējā saikne. Zinātniskie pētījumi Latvijā un pasaulē, to rezultāti.
Talantīgo un apdāvināto izglītojamo sociālā un emocionālā attīstība un iekļaušanās socializācijas procesā. Interešu izglītības un pedagoģiskā procesa mijsakarības pirmsskolā.
Talanta attīstību sekmējošie faktori – spējas, kreativitāte, motivācija, interese, personība, iespējas, u.c.
Talantīgo izglītojamo tipu raksturojums un identifikācijas mehānismi.
Interešu izglītības piedāvājums un iespējas. Apdāvināto un talantīgo bērnu izglītības vajadzības un to nodrošinājuma iespējas.
Skolotāji un vecāki kā partneri izglītības vajadzību nodrošināšanā, sabiedrības iesaiste.
Metodes un paņēmieni darbā ar talantīgiem un apdāvinātiem bērniem. Individualizācija un diferenciācija. Stereotipi.
Profesionālās kompetences pilnveides aspekti darbā ar talantīgiem izglītojamajiem. Individuālo programmu veidošanas iespējas.
Dž. Betsa (George Betts) modelis. Talantus atbalstoša izglītības iestādes kultūra.
Talantīgo un apdāvināto izglītojamo sociālā un emocionālā attīstība un iekļaušanās socializācijas procesā. Interešu izglītības un pedagoģiskā procesa mijsakarības pirmsskolā.
Talanta attīstību sekmējošie faktori – spējas, kreativitāte, motivācija, interese, personība, iespējas, u.c.
Talantīgo izglītojamo tipu raksturojums un identifikācijas mehānismi.
Interešu izglītības piedāvājums un iespējas. Apdāvināto un talantīgo bērnu izglītības vajadzības un to nodrošinājuma iespējas.
Skolotāji un vecāki kā partneri izglītības vajadzību nodrošināšanā, sabiedrības iesaiste.
Metodes un paņēmieni darbā ar talantīgiem un apdāvinātiem bērniem. Individualizācija un diferenciācija. Stereotipi.
Profesionālās kompetences pilnveides aspekti darbā ar talantīgiem izglītojamajiem. Individuālo programmu veidošanas iespējas.
Dž. Betsa (George Betts) modelis. Talantus atbalstoša izglītības iestādes kultūra.