Dabaszinātņu mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas(Neklātienes,Vakara)(1),24/25-P
Kurss balstīts uz pirmsskolas izglītojamo attīstības psiholoģijas un
pirmsskolas pedagoģijas un didaktikas zināšanām un izpratni. Kursā paredzēts
studentus iepazīstināt ar jaunajām pirmsskolas satura prasībām un vadlīnijām,
uzmanību vēršot uz pirmsskolas izglītības mērķi sekmēt zinātkāra bērna, kas
dzīvo veselīgi un aktīvi, audzināšanu. Mācību saturs un process vērsts uz
mācīšanos, iedziļinoties izpratnes un ieradumu veidošanā, kas balstīti uz
vērtībām dabā, mijiedarbībā daba un cilvēks, kā arī caurviju prasmju
veidošanā. Kursā paredzēta studentu prasmju pilnveide plānot mācību un
audzināšanas procesu, ievērojot prasības bērna individuālajā attīstībā un, kā
galveno mācību organizācijas formu, plānot bērna rotaļanodarbību visas
dienas garumā saskaņā ar bērna vajadzībām, interesēm.
Kurss paredz pilnveidot studentu prasmes organizēt ar bērniem praktiskas
nodarbības gan telpās, gan ārā, lai nodrošinātu to līdzdarbību pirmsskolas
vides iepazīšanā un sakopšanā, rosinot bērnos drošību, ieinteresētību,
respektējot dzīvo dabu.
pirmsskolas pedagoģijas un didaktikas zināšanām un izpratni. Kursā paredzēts
studentus iepazīstināt ar jaunajām pirmsskolas satura prasībām un vadlīnijām,
uzmanību vēršot uz pirmsskolas izglītības mērķi sekmēt zinātkāra bērna, kas
dzīvo veselīgi un aktīvi, audzināšanu. Mācību saturs un process vērsts uz
mācīšanos, iedziļinoties izpratnes un ieradumu veidošanā, kas balstīti uz
vērtībām dabā, mijiedarbībā daba un cilvēks, kā arī caurviju prasmju
veidošanā. Kursā paredzēta studentu prasmju pilnveide plānot mācību un
audzināšanas procesu, ievērojot prasības bērna individuālajā attīstībā un, kā
galveno mācību organizācijas formu, plānot bērna rotaļanodarbību visas
dienas garumā saskaņā ar bērna vajadzībām, interesēm.
Kurss paredz pilnveidot studentu prasmes organizēt ar bērniem praktiskas
nodarbības gan telpās, gan ārā, lai nodrošinātu to līdzdarbību pirmsskolas
vides iepazīšanā un sakopšanā, rosinot bērnos drošību, ieinteresētību,
respektējot dzīvo dabu.