Izglītības procesa organizācija sākumskolā(Neklātienes,Vakara)(1),24/25-P
Studiju kursa ietvaros topošie pedagogi izzinās efektīvās un proaktīvās klases vadības nozīmi mācību procesā, skolēnu uzvedības saistību ar skolēnu sasniegumiem, kā arī apgūs nepieciešamās pamatprasmes skolēnu drošumspēju nodrošināšanā. Līdztekus studējošiem apgūst zināšanas un prasmes efektīvi un mērķtiecīgi pielietot integritātes pieeju mācību procesā atbilstoši nepieciešamībai un aktualitātei.
Studiju kursa ietvaros tiek veidota izpratne par interešu izglītības iespējām un sasaisti ar skolas pedagoģisko procesu, kā arī ārpusstundu darbu kā pedagoģiskā procesa komponenti, izvērtējot tā nozīmi un izzinot pielietošanas iespējas mūsdienu izglītības sistēmā. Studenti prot pielietot dažādas efektīvas pedagoģiskās pieejas, tai skaitā, nodrošina integrētu starpdisciplināru pieeju audzināšanas procesā, kā arī studentiem ir iespēja apliecināt savu pedagoģisko kompetenci pedagoģiskajā praksē.
Studiju kursa ietvaros tiek veidota izpratne par interešu izglītības iespējām un sasaisti ar skolas pedagoģisko procesu, kā arī ārpusstundu darbu kā pedagoģiskā procesa komponenti, izvērtējot tā nozīmi un izzinot pielietošanas iespējas mūsdienu izglītības sistēmā. Studenti prot pielietot dažādas efektīvas pedagoģiskās pieejas, tai skaitā, nodrošina integrētu starpdisciplināru pieeju audzināšanas procesā, kā arī studentiem ir iespēja apliecināt savu pedagoģisko kompetenci pedagoģiskajā praksē.