Funkcionālās komunikācijas metodika (angļu) II, studiju darbs III(1),24/25-P
Kursa mērķis ir sniegt informāciju un vingrināt studentu komunikācijas prasmes, bet pārnest jauniegūtās kvalitātes individuāli piemērota, aktuāla satura radīšanā, kā arī nostiprināt caurviju prasmes (mācīšanās stratēģijas, sadarbības prasmes, informācijas kritiska izvērtēšana, individuālās pieredzes apzināšanās, jaunu mērķu attīstīšana).
Studiju kursa uzdevumi:
1. Iepazīties ar diskusiju veidiem, to noteikumiem un diskusiju kultūru, ar klasiskās debatēšanas norisi un dažādiem prezentāciju veidiem, ko attiecīgi piemēro individuālām tēmām un nepieciešamībai;
2. Izkopt prasmes pamatot savu rīcību un viedokli, apzinot trīs galvenās kritiskās domāšanas dimensijas – informāciju un zināšanas, domāšanas prasmes un cilvēka dabu;
3. Pilnveidot zinātniski pētnieciskās prasmes izvēlētajā nozarē, izstrādājot studiju darbu un prezentējot to starptautiskā studentu pētniecisko darbu konferencē.
Studiju kursa uzdevumi:
1. Iepazīties ar diskusiju veidiem, to noteikumiem un diskusiju kultūru, ar klasiskās debatēšanas norisi un dažādiem prezentāciju veidiem, ko attiecīgi piemēro individuālām tēmām un nepieciešamībai;
2. Izkopt prasmes pamatot savu rīcību un viedokli, apzinot trīs galvenās kritiskās domāšanas dimensijas – informāciju un zināšanas, domāšanas prasmes un cilvēka dabu;
3. Pilnveidot zinātniski pētnieciskās prasmes izvēlētajā nozarē, izstrādājot studiju darbu un prezentējot to starptautiskā studentu pētniecisko darbu konferencē.