Prakse II(1),24/25-R
Prakses laikā studenti veido izpratni par mācību priekšmetu/ jomu mācību procesa plānošanu, organizēšanu un izvērtēšanu. Izveido mācību stundu plānus un izvēlas vai izstrādā atbilstošus metodiski didaktiskos materiālus mācību stundām atbilstošo jomu mācību priekšmetos sākumizglītības 1. -3.klašu posmā.
Prakses laikā studenti sadarbībā ar skolotāju – prakses vadītāju hospitē un vada mācību stundas vienā no klasēm studiju programmas metodiku kursos apgūtajos mācību priekšmetos/ jomās.. Izvērtē savus vērojumus, izjūtas un pārdomas un interpretē tās saistībā ar apgūto teoriju. Izvērtē mācību darba efektivitāti un pilnveido mācību procesu. Prakses laikā tiek veikta prakses dokumentācija, kas tiek iesniegta vienotā prakses mapē. Pēc prakses studenti prezentē prakses materiālus.
Prakses laikā studenti sadarbībā ar skolotāju – prakses vadītāju hospitē un vada mācību stundas vienā no klasēm studiju programmas metodiku kursos apgūtajos mācību priekšmetos/ jomās.. Izvērtē savus vērojumus, izjūtas un pārdomas un interpretē tās saistībā ar apgūto teoriju. Izvērtē mācību darba efektivitāti un pilnveido mācību procesu. Prakses laikā tiek veikta prakses dokumentācija, kas tiek iesniegta vienotā prakses mapē. Pēc prakses studenti prezentē prakses materiālus.