English, Special Course in Marketing(1),24/25-P

Kursa pamatā ir mācīšanās stratēģiju diferencēta apguve darbam ar speciālo literatūru, komunikatīvo prasmju attīstīšana, angļu valodas leksisko un gramatisko struktūru nostiprināšana un praktiska izmantošana.
Runas un rakstu, lasīšanas un klausīšanās prasmes tiek attīstītas un nostiprinātas uz tirgzinības tekstu bāzes, īpašu uzmanību veltot terminoloģijas, komunikatīvo modeļu un rakstu valodas leksisko un gramatisko struktūru apguvei un praktiskai lietošanai.
Lasīšanas prasmes un iemaņas tiek attīstītas, lasot tirgzinības tekstus, kā arī pilnveidojot dažādas lasīšanas tehnikas un prasmes kritiski vērtēt un analizēt iegūto informāciju.
Klausīšanās prasmes un iemaņas tiek attīstītas, klausoties vidēji grūtas pakāpes oriģinālus tirgzinības nozares tekstus.
Runāšanas prasmes un iemaņas tiek attīstītas, nostiprinot apgūtās leksiskās un gramatiskās struktūras situatīvā monologā un dialogā, diskusijā par aktuālām problēmām, uzdodot un atbildot uz jautājumiem, aizstāvot savu viedokli utt., kā arī uzstājoties auditorijā ar ziņojumu.
Rakstīšanas prasmes un iemaņas tiek attīstītas, rakstot esejas, ziņojumus, teksta kopsavilkumus par praktiskajās nodarbībās un patstāvīgi izlasītiem tekstiem.