Contemporary Latvian literary language: morphology I(1),24/25-R
KURSA MĒRĶIS: attīstīt studentu lingvistisko, pragmatisko, mācību un kulturoloģisko kompetenci, veidojot latviešu valodas skolotājam nepieciešamo teorētisko bāzi un praktisko pieredzi, attīstot izpratni par morfoloģiju kā būtisku valodas līmeni un valodniecības nozari un tās lomu latviešu valodas apguvē.
KURSA UZDEVUMI:
– paplašināt zināšanas par latviešu valodas morfoloģisko sistēmu,
– attīstīt izpratni par latviešu valodas nomenu, vietniekvārdu un apstākļa vārdu formveidošanas un gramatisko nozīmju izteikšanas likumsakarībām, pilnveidot morfoloģiskās analīzes prasmes,
– veidot priekšstatu par morfoloģijas jautājumu apguves problēmām skolā,
– veidot prasmi izzināt un interpretēt apgūto vārdšķiru formu lomu tekstveidē, pilnveidot morfoloģiskās analīzes prasmes,
– attīstīt studentu lingvistisko un pedagoģisko kompetenci, patstāvīgi lietojot iegūtās zināšanas praksē, pētot dažādu valodas stilu tekstus morfoloģiskā un funkcionālā aspektā, izvērtējot morfoloģijas jautājumu apguvei paredzēto saturu mācību līdzekļos.
KURSA UZDEVUMI:
– paplašināt zināšanas par latviešu valodas morfoloģisko sistēmu,
– attīstīt izpratni par latviešu valodas nomenu, vietniekvārdu un apstākļa vārdu formveidošanas un gramatisko nozīmju izteikšanas likumsakarībām, pilnveidot morfoloģiskās analīzes prasmes,
– veidot priekšstatu par morfoloģijas jautājumu apguves problēmām skolā,
– veidot prasmi izzināt un interpretēt apgūto vārdšķiru formu lomu tekstveidē, pilnveidot morfoloģiskās analīzes prasmes,
– attīstīt studentu lingvistisko un pedagoģisko kompetenci, patstāvīgi lietojot iegūtās zināšanas praksē, pētot dažādu valodas stilu tekstus morfoloģiskā un funkcionālā aspektā, izvērtējot morfoloģijas jautājumu apguvei paredzēto saturu mācību līdzekļos.