Rotaļdarbība un starpdisciplinaritāte(1),24/25-R

Studenti gūst zināšanas par rotaļu un prasmes organizēt rotaļas pirmsskolas
vecuma bērniem, atklājot rotaļdarbības iespējas bērnu pasaules izzināšanā, jūtu
attīstībā, interešu un sevis atklāsmē. Studenti tiek rosināti izvērtēt rotaļas kā
metodes, formas, līdzekļa un paņēmiena izmantošanu bērna dzīvesdarbībai un
lietpratībai. Studiju kursa ietvaros studenti iegūst zināšanas un izpratni par
integrētās mācību jomu metodikas aktualitāti uz ilgtspējīgumu orientētā izglītībā,
filozofisko un didaktisko pamatu, kā arī praktisku pielietojumu un tā izvērtējumu
mācību procesā izglītības iestādēs, veidojot un prezentējot metodiskos materiālus
mācību satura apguvei pirmsskolā.