LA0047(Nekl,Vak)(1),24/25-R Tehnoloģiju mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas(Neklātienes,Vakara)(1),24/25-R
Kursa mērķis ir iepazīstināt ar tehnoloģiju mācību jomas saturu, mācīšanas un
mācīšanās pieejām, dažādu materiālu un tehniku izmantošanu, atbilstoši bērna
pieredzei, prasmēm, attīstības pakāpei, interesēm, sasniedzamajiem mācīšanās
rezultātiem, sekmējot kompetenču - caurviju prasmju attīstību.
Lekcijās, diskusijās, semināros un patstāvīgo darbu izstrādes laikā studenti iegūs
prasmi plānot, organizēt mācību procesu, kas sekmē jēgpilnu mācīšanos
pirmsskolas izglītības iestādē, saskaņā ar valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām.
Balstoties uz bērna individuālās attīstības vajadzībām un sasniedzamajiem
mācīšanās rezultātiem studenti izvēlas un lieto atbilstošas mācību metodes,
paņēmienus un mācību līdzekļus, izmanto dažādus materiālus un tehnikas. Studenti
mācās novērot un vērtēt bērnu sniegumu un izaugsmi saskaņā ar skaidri definētiem tehnoloģiju mācību jomas vērtēšanas kritērijiem un atbilstoši individuāli sasniedzamajiem mācību rezultātiem.
mācīšanās pieejām, dažādu materiālu un tehniku izmantošanu, atbilstoši bērna
pieredzei, prasmēm, attīstības pakāpei, interesēm, sasniedzamajiem mācīšanās
rezultātiem, sekmējot kompetenču - caurviju prasmju attīstību.
Lekcijās, diskusijās, semināros un patstāvīgo darbu izstrādes laikā studenti iegūs
prasmi plānot, organizēt mācību procesu, kas sekmē jēgpilnu mācīšanos
pirmsskolas izglītības iestādē, saskaņā ar valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām.
Balstoties uz bērna individuālās attīstības vajadzībām un sasniedzamajiem
mācīšanās rezultātiem studenti izvēlas un lieto atbilstošas mācību metodes,
paņēmienus un mācību līdzekļus, izmanto dažādus materiālus un tehnikas. Studenti
mācās novērot un vērtēt bērnu sniegumu un izaugsmi saskaņā ar skaidri definētiem tehnoloģiju mācību jomas vērtēšanas kritērijiem un atbilstoši individuāli sasniedzamajiem mācību rezultātiem.