Prakse III(Neklātienes,Vakara)(1),24/25-R

Prakses laikā studenti veido izpratni par mācību priekšmetu/ jomu mācību procesa plānošanu, organizēšanu un izvērtēšanu. Izveido mācību stundu plānus un izvēlas vai izstrādā atbilstošus metodiski didaktiskos materiālus mācību stundām atbilstošo jomu mācību priekšmetos sākumizglītības 4. -6.klašu posmā.
Prakses laikā studenti sadarbībā ar skolotāju – prakses vadītāju vēro, vada un analizē mācību stundas vienā no klasēm. Izvērtē savus vērojumus, izjūtas un pārdomas, un interpretē tās saistībā ar apgūto teoriju. Studenti pielieto Jomu mācību satura modulī iegūtās teorētiskās zināšanas. Studenti vēro, vada un analizē mācību stundas studiju programmas metodiku kursos apgūtajos mācību priekšmetos/ jomās :
262
latviešu valoda, literatūra, angļu valoda, matemātika. Veic savas darbības analīzi Izvērtē mācību darba efektivitāti un pilnveido mācību procesu. Prakses laikā tiek veikta prakses dokumentācija, kas tiek iesniegta vienotā prakses mapē. Pēc prakses studenti prezentē prakses materiālus un analizē paveikto.