MTR304(2),23/24-P Modes tirgzinību un prečzinību pamati(2),23/24-P

Studiju kurss sniedz zināšanas par modes preču galapatērētāju uzvedību, vērtībām un apģērbu veidiem un to funkcijām izvirzāmām prasībām, ņemot vērā atšķirības patēriņa tirgus segmentos. Padziļināti apskatītas apģērbu sortimenta dažādas klasifikācijas, apģērbu formas, modeļi, tehniskā dokumentācija, preču zīmes un marķēšana, attīstot spējas analizēt patērētāju garderobes un tirgus piedāvājumu. Papildu studiju kursā apskatīti modes industrijas biznesa modeļi, ieskaitot procesus piegādes ķēdē gan vairumtirdzniecībā, gan mazumtirdzniecībā, kā arī apģērba pārdošanas un modes veicināšanas etapos. Studiju kursa ietvarā tiek veicināta izpratne par vides ilgtspējas prasību ietekmi uz modes biznesa vadību un tirgvedību kopumā.