MVR747(1),23/24-R Dizaina tirgzinības(1),23/24-R

Mūsdienās dizainam, kas aptver produktu, pakalpojumu, saziņas un vides dizainu, ir būtiska nozīme uzņēmējdarbības aktivitāšu kopumā. Jaunu produktu izstrādei un esošu produktu virzīšanai jābūt stratēģiski veidotam procesam, lai tas spētu realizēties veiksmīgā uzņēmējdarbībā.
Dizaina loma ir cieši saistīta ar konkurētspējīgas ekonomikas veicināšanu dažādās tautsaimniecības nozarēs, jo nepieciešams radīt patērētājam vajadzīgus un augstvērtīgus produktus un pakalpojumus, kas izstrādes procesā samērojami gan produkta, gan uzņēmuma stratēģijas ietvaros.
Lai to nodrošinātu, nepieciešams izprast dizainera lomu dažādu līmeņu inovatīvu ideju ģenerēšanā un īstenošanā, interfeisu veidošanā un uzturēšanā starp tirgus iespējām, piegādātājiem, ražotāju un lietotājiem, ņemot vērā iesaistīto pušu intereses, iespējas un mērķus. Spēt iegūto izpratni realizēt praktiskos risinājumos, veidot efektīvu, mūsdienīgu komunikācijas vidi un tehnoloģijas, kā arī samērot to ar uzņēmuma darbības struktūru.