Service Marketing(1),21/22-R

Kursā tiek apvienotas praktiskās un teorētiskās zināšanas, kas palīdzēs tālāk veidot studentu izpratni par pakalpojumu mārketingu un tā nozīmi uzņēmējdarbībā. Kursā tiek aplūkoti šādi jautājumi: Pakalpojumu mārketinga vēsturiskā attīstība, definīcijas, koncepcijas, stratēģijas, principi, faktori un funkcijas, pakalpojumu mārketinga nozīme organizācijas darbībā, mārketinga organizatoriskā struktūra uzņēmumā, pakalpojuma mārketinga trijstūris: kompānija (menedžments) - patērētājs - darbinieki, pakalpojumu mārketinga komplekss (mārketing mix) - 7P, patērētāja loma pakalpojumu mārketingā, uzņēmuma rīcība pakalpojumu tirgū, pakalpojumu veidošana un standarti, pakalpojumu sniegšana, pakalpojumu vadīšana.