Materiālu pētījumu metodoloģija(2),19/20-P

Dažādu dizaina resursu: muzeju, materiālu katalogu, tirgus informācijas, krāsu un materiālu prognožu, izstāžu, demonstrējumu, dabas motīvu un materiālu, sadzīves un citu kārtējo notikumu transformēšana dizaina idejās. Materiālu struktūru, faktūru un krāsu saskaņošana ar ideju. Materiālu īpašību analīze, atbilstība lietojumam.
Pētījumu indeksi un datu bāzes. Kvalitatīvi, kvantitatīvi materiālu pētījumi. Ranžēšana. Paneļstudijas. Pētījuma pieteikuma veidošana, precizēšana. Problēmu formulēšana materiālu pētījumos. Hipotēžu veidošana. Ētiskie ierobežojumi. Materiālu pētījumu stratēģijas, metodes, instrumenti. izmēģinājumu apjoms, neatkarīgi un atkarīgi mainīgie.Datu vākšana, ticamības plānošana un novērtēšana, analīze, ticamība. Statistiskās metodes, ticamības intervāli, korelācija. Pētījumu prezentācija, publicēšana. Pētījumu kritiska analīze.