DAA317(1),17/18-P 3D grafikas modelēšanas un animācijas pamati(1),17/18-P
Kursa gaitā studenti apgūs 3D objektu modelēšanas un animācijas pamatus dažādās modernās 3D datorgrafikas veidošanas paketēs. Tiks izmantota aktuāla programmatūra, kas ļaus veidot, modificēt un animēt 3D objektus, personāžus un scēnas.
Tiks pasniegti 3D grafikas modelēšanas pamati, sākot no primitīviem objektiem un beidzot ar sarežģītiem reālistiskiem personāžiem. Studenti apgūs arī animācijas pamatmetodes, iemācīsies veidot reālistiskas kustības objektiem un savienot animācijā personāžus, objektus un telpu, veidojot 3D video animācijas.
Kursa laikā izstrādātie 3D objekti un personāži varēs turpmāk tikt izmantoti dažādiem uzdevumiem, piemēram, interaktīvās scēnas veidošanai, video filmas specefektu veidošanai, datorspēles papildināšanai ar reālistiskiem personāžiem utt.
Tiks pasniegti 3D grafikas modelēšanas pamati, sākot no primitīviem objektiem un beidzot ar sarežģītiem reālistiskiem personāžiem. Studenti apgūs arī animācijas pamatmetodes, iemācīsies veidot reālistiskas kustības objektiem un savienot animācijā personāžus, objektus un telpu, veidojot 3D video animācijas.
Kursa laikā izstrādātie 3D objekti un personāži varēs turpmāk tikt izmantoti dažādiem uzdevumiem, piemēram, interaktīvās scēnas veidošanai, video filmas specefektu veidošanai, datorspēles papildināšanai ar reālistiskiem personāžiem utt.