E-komercija un mārketings(1),20/21-R

Elektroniskais tirgus ir lielākais tirgus Pasaulē, kas strādā 24/7, 365 dienas gadā bez pārtraukuma. Attīstoties e-tirgum, e-komercijas (elektroniskās komercijas) un e-mārketinga nozīme mūsdienās ir ievērojami pieaugusi. E-komercija ir preču un pakalpojumu tirdzniecība, izmantojot elektroniskos sakarus. Par e-komercijas populārāko nozari tiek uzskatīta tirdzniecība internetā. Interneta e-komercijas priekšrocību vidū ir produktu globālā izplatībā un pieejamībā, kas uzņēmējiem šo tirdzniecības veidu ļauj attīstīt ģeogrāfiski neierobežotos apmēros. E-komercija ir tirdzniecības nākotne, jo aizvien vairāk klienti vēlas iegādāties preci, nepametot savus mājokļus. Arvien vairāk personu izmanto internetu, lietotnes u.c., lai pirktu vai pārdotu preces vai pakalpojumus. E-mārketings koncentrējas uz mārketinga aktivitātēm digitālajā vidē. Viens no iemesliem elektroniskā jeb digitālā mārketinga popularitātei mārketinga profesionāļu un uzņēmēju vidū ir tā dotā iespēja precīzi zināt mērķauditorijas lielumu, izmērīt ziņas skatījumu skaitu, sasniegto sekotāju skaitu un citus parametrus. E-komercija un e-mārketings ir studiju kurss, kas dod priekšstatu par elektroniskās vides izmantošanu uzņēmējdarbībā ar mērķi uzlabot uzņēmējdarbības procesus un paaugstināt uzņēmējdarbības efektivitāti.