Kvalitātes nodrošināšana un pilnveide(1),19/20-R

Kvalitātes nodrošināšana un pilnveide ir nozīmīgas organizācijas procesu kvalitātes vadīšanas komponentes. Mūsdienās jēdziens „kvalitātes vadīšana” ir ieguvis daudz plašāku jēgu un nozīmi nekā iepriekš, to attiecina ne tikai uz ražošanu, bet arī pakalpojumu sniegšanu un valsts pārvaldes sektoru. Ir grūti atrast nozari, kurā produkta vai pakalpojuma kvalitātes pilnveidošana nebūtu pamatkritērijs klientu iegūšanai un noturēšanai, kā arī efektīvākai organizācijas darbībai.
Kursa ietvaros pastiprināta uzmanība tiks veltīta kvalitātes nodrošināšanai - kvalitātes vadīšanas daļa, kur galvenā uzmanība pievērsta kvalitātes mērķu izvirzīšanai un nepieciešamo operacionālo procesu un resursu izvēlei kvalitātes mērķu sasniegšanai un kvalitātes pilnveidei jeb kvalitātes vadīšanas komponentei, kur galvenā uzmanība pievērsta kvalitātes nosacījumu īstenošanas spējas palielināšanai.